Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Aktiva filter (0)

Marknadsföring och försäljningFöretagsekonomi - Kurslitteratur

ISBN 9789144154244 Marknadsföring, människor och interaktion

Svensson, P - Östberg, J

Marknadsföring är så mycket mer än strategier, marknadsundersökningar och reklamkampanjer. Den uppstår i det dagliga samspelet mellan människor. I ...

ISBN 9789144198040 Marknadsföring, människor och interaktion

Svensson, P - Östberg, J

Marknadsföring är så mycket mer än strategier, marknadsundersökningar och reklamkampanjer. Den uppstår i det dagliga samspelet mellan människor. I ...

ISBN 9789144187891 Kundservice för hållbara kundrelationer

Rigamonti, Helén

Hur kan kundservice gå från att ses som en kostnad till att bli en tillgång som stärker affärsvärde och bygger långsiktiga relationer? Den här boke...

ISBN 9789144155876 Marknadsföring

Parment, Anders

Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med e...

ISBN 9789144177168 Generation Z är framtidshoppet

Parment, Anders

Samhället påverkar nya generationer – och nya generationer påverkar samhällsutvecklingen. Ett utmärkt sätt att lära känna samhället och de förändri...

ISBN 9789144179346 Strategisk marknadsföring

Sundström, M

I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

ISBN 9789144190396 Strategisk marknadsföring

Sundström, M

I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

ISBN 9789144175270 Att skapa upplevelser

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

ISBN 9789144190327 Att skapa upplevelser

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

Rigamonti, Helén

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhål...

ISBN 9789144159652 Entreprenörskap

Dahle, Yngve

Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...

ISBN 9789144182087 Entreprenörskap

Dahle, Yngve m.fl.

Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...