Privatperson Logga in

Marknadsföring

Skickas följande arbetsdag

535 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Marknadsföring är ett område som har utvecklats och förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Digitalisering, internationalisering, avregleringar och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse. En gedigen genomgång av etablerade teorier och modeller ger läsaren kunskap om den modell- och begreppsvärld som används inom marknadsföringens praktik – samtidigt som utmanande idéer...

Boken är lämplig för studerande på grundkurser i marknadsföring vid högskolor och universitet. Den ger en mycket gedigen genomgång av marknadsföringsområdet. Här återfinns alla delar som tillhör marknadsföringens grundläggande teori- och modellvärld samtidigt som utmanande idéer och perspektiv lyfts fram.

Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144117492

Utgivningsår:

2015

Revisionsår:

2018

Artikelnummer:

38185-02

Upplaga:

Andra

Sidantal:

504

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer