Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Customer experience management på svenska

Att systematiskt leverera rätt kundupplevelse
Skickas följande arbetsdag

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer. Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är...

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer. Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är att göra kundens röst hörd internt och erbjuder konkreta metoder för att bygga hållbara relationer både med medarbetare och kunder. Boken riktar sig främst till studenter och yrkesverksamma inom CX, men är även en värdefull resurs för ledare och beslutsfattare som arbetar med att skapa en än mer kundcentrerad verksamhet.

Bild på omslag av boken Customer experience management på svenska och foto av författaren  Helén Rigamonti

Årets Marknadsföringsbok

Customer experience management på svenska blev utnämnd till Årets Marknadsföringsbok 2024.

Läs vårt pressmeddelande här

Information

Författare:
Helén Rigamonti
Illustratör:
Helena Jansson
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144166551
Utgivningsår:
2024
Artikelnummer:
46227-01
Upplaga:
Första
Sidantal:
216

Författare

Helén Rigamonti

Helén Rigamonti har som ledare inom olika organisationer, inom både privat och offentlig sektor, arbetat med att förbättra kundupplevelser. Hennes ...

 ;