Varukorg
Varukorgen är tom!
Varukorgen inkl. moms 0 kr
Elektronisk distribution
Frakt inkl. moms 0 kr
Varav moms (6 %) 0 kr
Varav moms (25 %) 0 kr
Öresutjämning 0 kr
Att betala inkl. moms 0 kr
-
Produkttyp (3)
-
-
Utbildningsnivå (2)
-
-
Ämne (4)
-
-
Serie (1)
-
-
Språk (2)
-
Marknadsföring och försäljningFöretagsekonomi - Kurslitteratur

Rigamonti, Helén
Hur kan kundservice gå från att ses som en kostnad till att bli en tillgång som stärker affärsvärde och bygger långsiktiga relationer? Den här boke...

Parment, Anders
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med e...

Parment, Anders
Samhället påverkar nya generationer – och nya generationer påverkar samhällsutvecklingen. Ett utmärkt sätt att lära känna samhället och de förändri...

Sundström, M
I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

Sundström, M
I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K
Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K
Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

Rigamonti, Helén
Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhål...

Dahle, Yngve
Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...

Dahle, Yngve m.fl.
Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...

Fredriksson, Annelie
Digital marknadsföring bygger på att organisationer skapar sig digital närvaro genom webbplatser, appar eller konton på olika sociala medier – och ...

Eklund, A - Helmefalk, M
I den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska så...
Allt har laddats in!
12 av 46