Marknadsföring för alla sinnen
Information
ISBN:
9789144137247Utgivningsår:
2022Artikelnummer:
40819-01Upplaga:
FörstaSidantal:
223Det verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för högstadiet.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen. Kanske vill du bli en av dem?
Hitta alltPriserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
inkl. moms
Exkl. moms: 305 kr
inkl. moms
Exkl. moms: 305 kr
I den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska såväl som digitala sammanhang. Författarna diskuterar även etik och moral samt framtida trender, såsom artificiell intelligens, ur ett sinnesmarknadsföringsperspektiv. Känner du hur information och budskap av alla de slag kryper allt närmare? In under skinnet och upp i ansiktet utan att vi kan värja oss? I takt med digitaliseringens framfart förändr...
Läs merI den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska såväl som digitala sammanhang. Författarna diskuterar även etik och moral samt framtida trender, såsom artificiell intelligens, ur ett sinnesmarknadsföringsperspektiv. Känner du hur information och budskap av alla de slag kryper allt närmare? In under skinnet och upp i ansiktet utan att vi kan värja oss? I takt med digitaliseringens framfart förändras marknadsföringen av produkter, varumärken och servicemiljöer. De mänskliga sinnenas roll att samla in och tolka information kompletteras alltmer av teknik när vi konsumerar varor och tjänster. För varje dag som går tillkommer ny teknik i vår vardag, nya sensorer som kommer allt närmare våra fysiska kroppar, och vi blir alltmer uppkopplade, på gott och ont. Tanken med boken är att föra samman två etablerade områden – mänskliga sinnen och digitala tekniker – ur ett marknadsföringsperspektiv. Studenter och praktiker placerar sig allt oftare och mer medvetet i spänningsfältet mellan sinnena och det digitala. Denna skärningspunkt är inte alltid enkel att fånga, men när det lyckas är det värt besväret!
StängISBN:
9789144137247Utgivningsår:
2022Artikelnummer:
40819-01Upplaga:
FörstaSidantal:
223För att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Genom att ange dina kontaktuppgifter godkänner du samtidigt att få marknadsföring från Studentlitteratur. Läs mer om Studentlitteraturs hantering av personaluppgifter på studentlitteratur.se/gdpr.