Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Varukorg

Varukorgen är tom!

Varukorgen inkl. moms 0 kr


Elektronisk distribution

Frakt inkl. moms 0 kr


Varav moms (6 %) 0 kr

Varav moms (25 %) 0 kr

Öresutjämning 0 kr


Att betala inkl. moms 0 kr


Till kassan
Aktiva filter (1)
  • Produkttyp (3)
  • Utbildningsnivå (2)
  • Ämne (4)
  • Serie (1)
  • Språk (2)

Marknadsföring och försäljningFöretagsekonomi - Kurslitteratur

Rigamonti, Helén

Hur kan kundservice gå från att ses som en kostnad till att bli en tillgång som stärker affärsvärde och bygger långsiktiga relationer? Den här boke...

Parment, Anders

Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med e...

Parment, Anders

Samhället påverkar nya generationer – och nya generationer påverkar samhällsutvecklingen. Ett utmärkt sätt att lära känna samhället och de förändri...

Sundström, M

I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

Sundström, M

I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar ...

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

Mossberg, L - Nilsson Lindström, K

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta ...

Rigamonti, Helén

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhål...

Dahle, Yngve

Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...

Dahle, Yngve m.fl.

Det här är boken för alla som har ambition att etablera, förbättra eller utveckla ett eget företag. Genom att kombinera en teoretisk grund med konk...

Fredriksson, Annelie

Digital marknadsföring bygger på att organisationer skapar sig digital närvaro genom webbplatser, appar eller konton på olika sociala medier – och ...

Eklund, A - Helmefalk, M

I den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska så...

show filters