Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Varukorg

Varukorgen är tom!

Varukorgen inkl. moms 0 kr


Elektronisk distribution

Frakt inkl. moms 0 kr


Varav moms (6 %) 0 kr

Varav moms (25 %) 0 kr

Öresutjämning 0 kr


Att betala inkl. moms 0 kr


Till kassan

Preflightvarningar som rör grafik

Bestruket papper

Bildens färgmängd överstiger 300 %

Färgmängd över 300 % kan leda till smetning i tryck. Du behöver säkerställa att färgmängden ej överstiger 300 %.

Linjen använder alla fyra färgerna

Linjer med fyra färger som är tunnare än 2,5 punkter kan ge misspass i tryck.

Tunna linjers färg bör aldrig bestå av fyra färger. Många färger går att skapa med två (helst) eller tre färger (gult får gärna vara den tredje färgen). Justera färgen genom att ändra procentsatserna, dvs. minst en av dessa bör vara 0 %.

Linjens färgmängd överstiger 300 %

Färgmängd över 300 % kan leda till misspass i tryck. Du behöver säkerställa att färgmängden ej överstiger 300

Obestruket papper

Bildens färgmängd överstiger 240 %

Färgmängd över 240 % kan leda till smetning i tryck. Du behöver säkerställa att färgmängden ej överstiger 240 %.

Linjen använder alla fyra färgerna

Linjer med fyra färger som är tunnare än 2,5 punkter kan ge misspass i tryck.

Tunna linjers färg bör aldrig bestå av fyra färger. Många färger går att skapa med två (helst) eller tre färger (gult får gärna vara den tredje färgen). Justera färgen genom att ändra procentsatserna, dvs. minst en av dessa bör vara 0 %.

Linjens färgmängd överstiger 240 %

Färgmängd över 240 % kan leda till misspass i tryck. Du behöver säkerställa att färgmängden ej överstiger 240 %.