Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Varukorg

Varukorgen är tom!

Varukorgen inkl. moms 0 kr


Elektronisk distribution

Frakt inkl. moms 0 kr


Varav moms (6 %) 0 kr

Varav moms (25 %) 0 kr

Öresutjämning 0 kr


Att betala inkl. moms 0 kr


Till kassan

Statsbidrag läromedel

Bodils Första Läsebok

Skickas följande arbetsdag

Upplevelseläsning för alla! Bodils Första Läsebok innehåller upplevelseläsning från första till sista sidan. Den är noggrant och metodiskt uppbygd med en mycket långsam svårighetsstegring. Den börjar med endast ett fåtal ljud men har ändå rikligt med texter. Eleven ska enkelt kunna ta till sig innehållet utan att behöva kämpa med avkodningen. Konsonantförbindelser introduceras i slutet av boken och då endast i början av ord. Bodils Första Läsebok kan användas tillsammans med Bodils ABC-bok ...

Upplevelseläsning för alla! Bodils Första Läsebok innehåller upplevelseläsning från första till sista sidan. Den är noggrant och metodiskt uppbygd med en mycket långsam svårighetsstegring. Den börjar med endast ett fåtal ljud men har ändå rikligt med texter. Eleven ska enkelt kunna ta till sig innehållet utan att behöva kämpa med avkodningen. Konsonantförbindelser introduceras i slutet av boken och då endast i början av ord. Bodils Första Läsebok kan användas tillsammans med Bodils ABC-bok och Bodils Läslära men går alldeles utmärkt att använda fristående eller med valfritt material för bokstavsinlärning. Författaren Bodil Jönsson är en ofta anlitad föreläsare och pedagog och har skrivit många lättlästa böcker för barn som just lärt sig läsa.

Information

Avsedd för:
Åk 2
Författare:
Bodil Jönsson
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144108667
Utgivningsår:
2006
Revisionsår:
2015
Artikelnummer:
36729-03
Upplaga:
Tredje
Sidantal:
130

Författare

Bodil Jönsson

Bodil Jönsson har 30 års erfarenhet av arbete med elever i årskurs 1–4. Hennes intresse har genom åren alltmer fokuserats på hur och när inlärning ...

 ;