Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Varukorg

Varukorgen är tom!

Varukorgen inkl. moms 0 kr


Elektronisk distribution

Frakt inkl. moms 0 kr


Varav moms (6 %) 0 kr

Varav moms (25 %) 0 kr

Öresutjämning 0 kr


Att betala inkl. moms 0 kr


Till kassan

MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt

Marknadsföring för gymnasiet
Skickas följande arbetsdag

MGY Övningar - Digital elevlicens 12 mån

Marknadsföring för gymnasiet
Skickas inom 3 timmar

MGY Övningar - Digital elevlicens 12 mån 30 elever

Marknadsföring för gymnasiet
Skickas inom 3 timmar
Valt format

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper...

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DET DIGITALA LÄROMEDLET Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

      • 1
        4
        Välkommen till marknadsföringens värld!
      • 4
        Learning by doing
      • 4
        Olika typer av uppgifter
      • 5
        Det digitala läromedlet
      • 2Förutsättningar
        • 1
          6
          I en värld full av budskap
        • 2
          16
          Omvärldsanalys – vad händer i företagets omgivning?
        • 3
          24
          Hållbar marknadsföring?
      • 3
        Strategi och kunder
        • 4
          36
          Köpbeteende – hur fungerar du som kund?
        • 5
          46
          Värdekedja och relationer
        • 6
          58
          Marknadsstrategi
        • 7
          70
          Segmentering
        • 8
          84
          Varumärken
      • 4
        Erbjudandet
        • 9
          92
          Produkten
        • 10
          100
          Prissättning
        • 11
          112
          Distributions­kanaler
        • 12
          124
          Marknads­kommunikation
      • 5
        Genomförandet
        • 13
          136
          Marknadsplanering och marknadsundersökningar

Information

Författare:
Anders Parment
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144112091
Utgivningsår:
2018
Artikelnummer:
39204-01
Upplaga:
Första
Sidantal:
144

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:  36 mån

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och...

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring.   DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet Elevlicens Digitalt säljs som enanvändarlicens och är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som Klasslicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Information

Författare:
Anders Parment
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144124681
Utgivningsår:
2018
Artikelnummer:
39204-WB01
Upplaga:
Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:  12 mån

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och...

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet Klasslicens Digitalt (upp till 30 användare) är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som Elevlicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Information

Författare:
Anders Parment
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144124698
Utgivningsår:
2018
Artikelnummer:
39204-WK01
Upplaga:
Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:  12 mån

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

 ;