Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

MGY Fakta Elevpaket Digitalt + Tryckt

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas följande arbetsdag

MGY Fakta - Digital elevlicens 12 mån

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas inom 3 timmar

MGY Fakta - Digital elevlicens 12 mån 30 elever

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas inom 3 timmar
Valt format
Elevpaket - bok + digital produkt 455 kr inkl. moms
Elevlicens - digital produkt 137 kr inkl. moms
Elevlicens för 30 elever - digital produkt 3 711 kr inkl. moms

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper o...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet. Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.   DET DIGITALA LÄROMEDLET Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • faktafördjupningar • digital ämnesordlista • kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens. Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144112084

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39203-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

324

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

36 mån
 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur ...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • faktafördjupningar • digital ämnesordlista • kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet Elevlicens Digitalt säljs som enanvändarlicens och är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som Klasslicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144124674

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39203-WB01

Upplaga:

Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

12 mån
 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur ...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • faktafördjupningar • digital ämnesordlista • kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet Klasslicens Digitalt (upp till 30 användare) är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som Elevlicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144124704

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39203-WK01

Upplaga:

Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

12 mån
 ;