Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Varukorg

Varukorgen är tom!

Varukorgen inkl. moms 0 kr


Elektronisk distribution

Frakt inkl. moms 0 kr


Varav moms (6 %) 0 kr

Varav moms (25 %) 0 kr

Öresutjämning 0 kr


Att betala inkl. moms 0 kr


Till kassan

Magnus Söderlund

Redaktör

Magnus Söderlund är professor i företagsekonomi och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm. Hans intressen är bland annat kunders reaktioner i termer av emotioner och kundnöjdhet när de blir föremål för marknadsföring i olika former. Hans senaste bok Kundmötet utsågs av Sveriges Marknadsförbund till Årets marknadsföringsbok 2012.

Magnus Söderlund är professor i företagsekonomi och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm. Hans intressen är bland annat kunders reaktioner i termer av emotioner och kundnöjdhet när de blir föremål för marknadsföring i olika former. Hans senaste bok Kundmötet utsågs av Sveriges Marknadsförbund till Årets marknadsföringsbok 2012.