Strategiskt inköp

Skickas följande arbetsdag

276 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Strategiskt inköpsarbete är en balansgång mellan olika roller i ett företag. Förutom kunnighet inom inköp, avtal, förhandling, lager och logistik behöver man förstå sig på det egna företagets affärsidé, vision, produkter/tjänster, teknik, företagets kunder, leverantörer och inte minst omvärldens påverkan på företaget. Strategiskt inköp beskriver på ett lättillgängligt sätt hur en inköpsavdelning arbetar och vad som skiljer det strategiska inköpsarbetet från övriga inköp. Den strategiska inkö...

Information

ISBN:

9789144113135

Utgivningsår:

2016

Artikelnummer:

39279-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

226

Författare

Nils Mällroth

Nils Mällroth har arbetat inom svensk industri i olika branscher såsom, IT, handel, telekom, automotive och audio i många år bland annat i roller s...

Nick Rafiey

Nick Rafiey har arbetat och drivit både egna företag samt arbetat som anställd inom industrin inom olika branscher såsom IT, återvinning, automotiv...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer