Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Nils Mällroth

Författare

Nils Mällroth har arbetat inom svensk industri i olika branscher såsom, IT, handel, telekom, automotive och audio i många år bland annat i roller som verksamhetschef, projektledare och affärs- och verksamhetsutvecklare, främst inom områdena inköp, Supply Chain Management, logistik och produktutveckling. Som lärare har han arbetat främst på landets yrkeshögskolor men även som utbildare på några av de största Svenska börsbolagen. Nils har lett stora och komplexa internationella projekt där han ansvarat för affärsutveckling, förhandlingar och affärsrelationer. Arbetets karaktär har omfattat internationella uppdrag inom internationella organisationer med affärskontakter i Europa, Nordamerika och Asien.Tidigare uppdrag omfattar bland annat rollen som Vice President Strategic Product Development med ansvar för produktutveckling av världs­ledande audiosystem. Nils har även framgångsrikt arbetat med verksamhetsutveckling kring koncernövergripande strategier inom inköp, lageroptimering och cash-flow management.

Nils Mällroth har arbetat inom svensk industri i olika branscher såsom, IT, handel, telekom, automotive och audio i många år bland annat i roller som verksamhetschef, projektledare och affärs- och verksamhetsutvecklare, främst inom områdena inköp, Supply Chain Management, logistik och produktutveckling. Som lärare har han arbetat främst på landets yrkeshögskolor men även som utbildare på några av de största Svenska börsbolagen. Nils har lett stora och komplexa internationella projekt där han ansvarat för affärsutveckling, förhandlingar och affärsrelationer. Arbetets karaktär har omfattat internationella uppdrag inom internationella organisationer med affärskontakter i Europa, Nordamerika och Asien.Tidigare uppdrag omfattar bland annat rollen som Vice President Strategic Product Development med ansvar för produktutveckling av världs­ledande audiosystem. Nils har även framgångsrikt arbetat med verksamhetsutveckling kring koncernövergripande strategier inom inköp, lageroptimering och cash-flow management.