Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Maria Grafström

Kapitelförfattare

Författare

Maria Grafström, docent i företagsekonomi, är verksam som forskare och forskningsledare på Score (Stockholm Centre for Organizational Research) vid Handelshögskolan i Stockholm och Stockholms universitet. Marias forskning berör mediers betydelse för organisationer och deras verksamhet. Särskilt i fokus är ekonomijournalistik och mediernas roll som agendasättare för idéer om socialt ansvar.

Maria Grafström, docent i företagsekonomi, är verksam som forskare och forskningsledare på Score (Stockholm Centre for Organizational Research) vid Handelshögskolan i Stockholm och Stockholms universitet. Marias forskning berör mediers betydelse för organisationer och deras verksamhet. Särskilt i fokus är ekonomijournalistik och mediernas roll som agendasättare för idéer om socialt ansvar.