Sverige
Privatperson Logga in
Ingen bild

Lena Mossberg

Författare

Lena Mossberg är professor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet och bedriver sedan många år forskning om upplevelser, kundbeteende, destinationsimage, servicekvalitet och kundtillfredsställelse. Hon har skrivit flera uppmärksammade böcker bl.a. ”Att skapa upplevelser – från ok till wow”.Lena Mossberg är, tillsammans med Malin Sundström, vinnare av Kurslitteraturpriset 2009.

Lena Mossberg är professor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet och bedriver sedan många år forskning om upplevelser, kundbeteende, destinationsimage, servicekvalitet och kundtillfredsställelse. Hon har skrivit flera uppmärksammade böcker bl.a. ”Att skapa upplevelser – från ok till wow”.Lena Mossberg är, tillsammans med Malin Sundström, vinnare av Kurslitteraturpriset 2009.

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer