Sverige
Privatperson Logga in

Sensorik och marknadsföring

Skickas följande arbetsdag

306 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Sensorik och marknadsföring är en unik bok som ger praktisk och teoretisk kunskap om sensorisk analys och hur den kan bli en del av en marknadsföring som engagerar konsumenternas sinnen. Boken innehåller teoretiska grunder i både sensorik och marknadsföring. Målet är att marknadsföraren med hjälp av sensorik ska få en djupare kunskap om hur konsumenternas sinnen påverkas vid köp och konsumtion av olika produkter samt hur sinnliga upplevelser kan mätas. För sensoriken bidrar marknadsföringen m...

I boken Sensorik och marknadsföring ger författarna på ett mycket inspirerande sätt praktisk och teoretisk kunskap om hur man engagerar konsumenternas sinnen vid köp och konsumtion av olika produkter.

Sensorik och marknadsföring har fokus på mat och måltider. Här förmedlas målet att en produkt ska bli så bra att kunden köper den, blir nöjd och helst även lojal.

Information

Illustratör:

Lena Lyons

ISBN:

9789144079042

Utgivningsår:

2014

Artikelnummer:

35971-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

262

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer