Privatperson Logga in
Ingen bild

Jens Rennstam

Kapitelförfattare

Författare

Jens Rennstam är docent i företagsekonomi och forskar och undervisar i organisationsteori vid företagsekonomiska institutionen på Ekonomihögskolan, Lunds Universitet. Hans forskning inriktar sig på styrning och kontroll i organisationer, kunskap och kunskapsarbete, materialitet i organisationer, kön och mångfald, branding, och kvalitativ metod. För närvarande är Jens engagerad i en studie av varumärkesorientering i offentlig sektor. Jens Rennstam is an Associate Professor in the Department of Business Administration, Lund University. His research interests include organizational control, knowledge, and materiality in organizations, which he has analyzed based on practice theory. He has also written about gender and sexuality, branding, and qualitative data analysis.

Jens Rennstam är docent i företagsekonomi och forskar och undervisar i organisationsteori vid företagsekonomiska institutionen på Ekonomihögskolan, Lunds Universitet. Hans forskning inriktar sig på styrning och kontroll i organisationer, kunskap och kunskapsarbete, materialitet i organisationer, kön och mångfald, branding, och kvalitativ metod. För närvarande är Jens engagerad i en studie av varumärkesorientering i offentlig sektor. Jens Rennstam is an Associate Professor in the Department of Business Administration, Lund University. His research interests include organizational control, knowledge, and materiality in organizations, which he has analyzed based on practice theory. He has also written about gender and sexuality, branding, and qualitative data analysis.

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer