Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Jens Rennstam

Kapitelförfattare

Författare

Redaktör

Sakgranskare

Jens Rennstam är docent i företagsekonomi och forskar och undervisar i organisationsteori vid företagsekonomiska institutionen på Ekonomihögskolan, Lunds Universitet. Hans forskning inriktar sig på styrning och kontroll i organisationer, kunskap och kunskapsarbete, materialitet i organisationer, kön och mångfald, branding, och kvalitativ metod. För närvarande är Jens engagerad i en studie av varumärkesorientering i offentlig sektor. Jens Rennstam is an Associate Professor in the Department of Business Administration, Lund University. His research interests include organizational control, knowledge, and materiality in organizations, which he has analyzed based on practice theory. He has also written about gender and sexuality, branding, and qualitative data analysis.

Jens Rennstam är docent i företagsekonomi och forskar och undervisar i organisationsteori vid företagsekonomiska institutionen på Ekonomihögskolan, Lunds Universitet. Hans forskning inriktar sig på styrning och kontroll i organisationer, kunskap och kunskapsarbete, materialitet i organisationer, kön och mångfald, branding, och kvalitativ metod. För närvarande är Jens engagerad i en studie av varumärkesorientering i offentlig sektor. Jens Rennstam is an Associate Professor in the Department of Business Administration, Lund University. His research interests include organizational control, knowledge, and materiality in organizations, which he has analyzed based on practice theory. He has also written about gender and sexuality, branding, and qualitative data analysis.