Unboxing Marketing

Creating value for consumers, firms, and society

Skickas följande arbetsdag

341 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

How can marketing create value for consumers, firms, and society? What are the major societal trends that shape contemporary marketing? How and why has marketing become so influential that consumption now defines our entire culture? How can marketing practices contribute to shape society in a more positive way? These are examples of questions that are discussed and answered in this book. Unboxing Marketing problematizes and enriches marketing as it is taught in introductory courses. To do th...

Information

Illustratör:

Jonny Hallberg

Språk:

Engelska

ISBN:

9789144137506

Utgivningsår:

2020

Artikelnummer:

40832-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

299

Författare

Benjamin Julien Hartmann

Benjamin Hartmann är biträdande universitetslektor i marknadsföring vid Göteborgs universitet och forskar om olika fenomen i gränslandet mellan kon...

Jacob Östberg

Jacob Östberg är professor i reklam och PR vid företagsekonomiska institutionen, Stockholms universitet. Östberg disputerade 2003 vid Lunds univers...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Cecilia Solér

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer