Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Stefan Gustafson

Kapitelförfattare

Stefan Gustafson är biträdande professor och docent i pedagogik vid Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet. Hans forskning handlar om dyslexi och andra lässvårigheter, läsutveckling, interventioner och formativa bedömningar. Den övergripande forskningsfrågan som han särskilt intresserat sig för är hur läspedagogiska interventioner kan anpassas till lässvaga barns varierande behov. Denna forskning handlar om att på ett systematiskt sätt studera vilka barn som har större respektive mindre nytta av olika interventioner.

Stefan Gustafson är biträdande professor och docent i pedagogik vid Institutionen för beteendevetenskap och lärande, Linköpings universitet. Hans forskning handlar om dyslexi och andra lässvårigheter, läsutveckling, interventioner och formativa bedömningar. Den övergripande forskningsfrågan som han särskilt intresserat sig för är hur läspedagogiska interventioner kan anpassas till lässvaga barns varierande behov. Denna forskning handlar om att på ett systematiskt sätt studera vilka barn som har större respektive mindre nytta av olika interventioner.