Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Mikael Gidhagen

Kapitelförfattare

Mikael Gidhagen är lektor i företagsekonomi vid företagsekonomiska institutionen vid Uppsala universitet. Hans forskning fokuseras framför allt på marknadsföring och affärsrelationer ur ett tjänstelogiskt perspektiv. Pågående forskningsprojekt berör bland annat finansiella tjänster och försäkringsbolag med avseende på kunders syn på nätbaserade tjänster. Mikael Gidhagen (PhD) is a Senior Lecturer in marketing at the Department of Business Studies at Uppsala University. His research concerns aspects of service logic, including the changing roles of actors and value creation in ecosystems/business networks. Focal interests are relationship dynamics, resource becoming and the effects of digitalization.

Mikael Gidhagen är lektor i företagsekonomi vid företagsekonomiska institutionen vid Uppsala universitet. Hans forskning fokuseras framför allt på marknadsföring och affärsrelationer ur ett tjänstelogiskt perspektiv. Pågående forskningsprojekt berör bland annat finansiella tjänster och försäkringsbolag med avseende på kunders syn på nätbaserade tjänster. Mikael Gidhagen (PhD) is a Senior Lecturer in marketing at the Department of Business Studies at Uppsala University. His research concerns aspects of service logic, including the changing roles of actors and value creation in ecosystems/business networks. Focal interests are relationship dynamics, resource becoming and the effects of digitalization.