Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Magnus Söderlund

Redaktör

Magnus Söderlund är professor i företagsekonomi och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm. Hans intressen är bland annat kunders reaktioner i termer av emotioner och kundnöjdhet när de blir föremål för marknadsföring i olika former. Hans senaste bok Kundmötet utsågs av Sveriges Marknadsförbund till Årets marknadsföringsbok 2012.

Magnus Söderlund är professor i företagsekonomi och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm. Hans intressen är bland annat kunders reaktioner i termer av emotioner och kundnöjdhet när de blir föremål för marknadsföring i olika former. Hans senaste bok Kundmötet utsågs av Sveriges Marknadsförbund till Årets marknadsföringsbok 2012.