Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Ulf Elg

Kapitelförfattare

Ulf Elg är professor i företagsekonomi vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet. Hans forskning är inriktad mot internationell marknadsföring, företagsrelationer och nätverk, samt detaljhandel. Han har i senare projekt bland annat belyst svenska företags marknadsstrategier på utvecklingsmarknader, hur detaljhandelsföretag arbetar med socialt ansvarstagande och hållbarhet. Han tillhör också Centrum för handelsforskning vid Lunds universitet. Ulf Elg är också ansvarig för masterprogrammet International Marketing and Brand Management vid Ekonomihögskolan i Lund.

Ulf Elg är professor i företagsekonomi vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet. Hans forskning är inriktad mot internationell marknadsföring, företagsrelationer och nätverk, samt detaljhandel. Han har i senare projekt bland annat belyst svenska företags marknadsstrategier på utvecklingsmarknader, hur detaljhandelsföretag arbetar med socialt ansvarstagande och hållbarhet. Han tillhör också Centrum för handelsforskning vid Lunds universitet. Ulf Elg är också ansvarig för masterprogrammet International Marketing and Brand Management vid Ekonomihögskolan i Lund.