Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Sara Rosengren

Kapitelförfattare

Sara Rosengren är docent i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm och forskningschef för högskolans Center for Retailing. Hon är också styrelsemedlem i European Advertising Academy. Saras forskning om marknadskommunikation har rönt internationell uppmärksamhet med artiklar publicerade i flera av marknadsföringsvärldens tyngsta forskningstidskrifter. Sara älskar att se teorier omsatta i praktiska kommunikationslösningar. Hon är en driven föreläsare och mycket uppskattad för sina krönikor och analyser i branschpress. Tillsammans med Henrik Sjödin har hon även skrivit boken Reklamförståelse och förnyelse – om marknadskommunikation i förändring.

Sara Rosengren är docent i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm och forskningschef för högskolans Center for Retailing. Hon är också styrelsemedlem i European Advertising Academy. Saras forskning om marknadskommunikation har rönt internationell uppmärksamhet med artiklar publicerade i flera av marknadsföringsvärldens tyngsta forskningstidskrifter. Sara älskar att se teorier omsatta i praktiska kommunikationslösningar. Hon är en driven föreläsare och mycket uppskattad för sina krönikor och analyser i branschpress. Tillsammans med Henrik Sjödin har hon även skrivit boken Reklamförståelse och förnyelse – om marknadskommunikation i förändring.