Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Poja Shams

Kapitelförfattare

Poja Shams är lektor vid Handelshögskolan, Karlstads universitet, inom företagsekonomi med inriktning mot konsumentbeteende och tjänsteforskning. Poja har under många år utgått från digitala verktyg för att förstå samspelet mellan kunden och tjänstelandskapet. De senaste åren har forskningsfokus varit på digitalisering och digitala verktyg för att mäta och förbättra förutsättningarna för upplevelser. Han har utvecklat och arbetat med verktyg för att mäta emotioner och visuell perception och på så vis kunnat utreda de påverkansfaktorer som skapar förutsättningar för starka och positiva upplevelser.

Poja Shams är lektor vid Handelshögskolan, Karlstads universitet, inom företagsekonomi med inriktning mot konsumentbeteende och tjänsteforskning. Poja har under många år utgått från digitala verktyg för att förstå samspelet mellan kunden och tjänstelandskapet. De senaste åren har forskningsfokus varit på digitalisering och digitala verktyg för att mäta och förbättra förutsättningarna för upplevelser. Han har utvecklat och arbetat med verktyg för att mäta emotioner och visuell perception och på så vis kunnat utreda de påverkansfaktorer som skapar förutsättningar för starka och positiva upplevelser.