Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Patrik Nilsson

Kapitelförfattare

Carl Patrik Nilsson är forskare och föreläsare vid Stics (Stockholm Institute of Communication Science) och forskare på Center for Media and Economic Psychology vid SIR. Han är doktor i företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring och bedriver forskning om framförallt under vilka betingelser marknadskommunikation uppmärksammas av konsumenter.

Carl Patrik Nilsson är forskare och föreläsare vid Stics (Stockholm Institute of Communication Science) och forskare på Center for Media and Economic Psychology vid SIR. Han är doktor i företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring och bedriver forskning om framförallt under vilka betingelser marknadskommunikation uppmärksammas av konsumenter.