På torsdag 13/11 och fredag 14/11 görs inga utleveranser, på grund av inventering. Du kan beställa som vanligt från oss, men produkterna skickas inte förrän på måndag 17/11 när leveranserna kommer igång igen. Just nu har vi problem med Google Pay och Apple Pay, vänligen försök med annat betalningsalternativ.

Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Esmail Salehi-Sangari

Kapitelförfattare

Esmail Salehi-Sangari är professor, ämnesföreträdare och avdelningschef för Avdelningen för industriell marknadsföring, e-handel och logistik vid Luleå tekniska universitet. Esmails forskning fokuserar bland annat på industriell marknadsföring, e-handel, små och medelstora företag, varumärkesstrategier och e-government. Han har en fi losofi e doktorsexamen i industriell marknadsföring och en fi losofi e doktorsexamen i e-handel. Esmail har publicerat artiklar i fl ertalet framstående tidskrift er såsom European Journal of Marketing, Industrial Marketing Management, Th e Journal of Marketing Management och International Journal of Management.

Esmail Salehi-Sangari är professor, ämnesföreträdare och avdelningschef för Avdelningen för industriell marknadsföring, e-handel och logistik vid Luleå tekniska universitet. Esmails forskning fokuserar bland annat på industriell marknadsföring, e-handel, små och medelstora företag, varumärkesstrategier och e-government. Han har en fi losofi e doktorsexamen i industriell marknadsföring och en fi losofi e doktorsexamen i e-handel. Esmail har publicerat artiklar i fl ertalet framstående tidskrift er såsom European Journal of Marketing, Industrial Marketing Management, Th e Journal of Marketing Management och International Journal of Management.