Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Catharina Von Koskull

Kapitelförfattare

Catharina von Koskull är Finlands Akademis forskardoktor i marknadsföring vid CERS (Centre for Relationship Marketing and Service Management), Hanken, Svenska handelshögskolan i Helsingfors, Finland. Hennes forskning handlar om tjänstemarknadsföring och kundens roll i tjänsteutvecklingssammanhang. Hon är även speciellt intresserad av etnografi som forskningsmetod och vilken typ av kunskap som kan utvecklas då forskaren befinner sig på plats och undersöker fenomen på fältet i ”realtid”. Under senare tid har hon intresserat sig för emotioner inom organisationer, till exempel emotioner i tjänsteproduktion och hur emotioner inom innovationsprojekt kan påverka utvecklingen av nya tjänster.

Catharina von Koskull är Finlands Akademis forskardoktor i marknadsföring vid CERS (Centre for Relationship Marketing and Service Management), Hanken, Svenska handelshögskolan i Helsingfors, Finland. Hennes forskning handlar om tjänstemarknadsföring och kundens roll i tjänsteutvecklingssammanhang. Hon är även speciellt intresserad av etnografi som forskningsmetod och vilken typ av kunskap som kan utvecklas då forskaren befinner sig på plats och undersöker fenomen på fältet i ”realtid”. Under senare tid har hon intresserat sig för emotioner inom organisationer, till exempel emotioner i tjänsteproduktion och hur emotioner inom innovationsprojekt kan påverka utvecklingen av nya tjänster.