Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Susanne V Knudsen

Författare

Susanne V. Knudsen, dr. philos, professor i pedagogiska texter vid Høgskolen i Vestfold, Norge. V. Knudsens forskningsområden är genus, intersektionalitet, medier och pedagogiska texter. Hon är ordförande i IART EM, The International Association for Research on Textbooks and Education Media. Bland hennes omfattande publikationer finns till exempel: Køn i skolen. Køn, pædagogik og pædagogiske tekster (2010), Teoretiske tilnærminger til pedagogiske tekster (redigerad tillsammans med Bente Aamotsbakken) (2010), With Gender Awareness: Improving the reading of gender in educational texts and illustrations (2010), De umulige muligheders begreb – læsning og læseren i og af ”pædagogiske tekster” (2008), Walking and wandering in a theoretical scenery – The usefulness of reader-response theories in today’s work with educational texts (tillsammans med Bente Aamotsbakken) (2009), Intersektionalitet – teoretisk inspiration til analyse af minoritetskulturer og identiteter i lærebøger, eksemplificeret ved samerne i en norsk lærebog (2007)

Susanne V. Knudsen, dr. philos, professor i pedagogiska texter vid Høgskolen i Vestfold, Norge. V. Knudsens forskningsområden är genus, intersektionalitet, medier och pedagogiska texter. Hon är ordförande i IART EM, The International Association for Research on Textbooks and Education Media. Bland hennes omfattande publikationer finns till exempel: Køn i skolen. Køn, pædagogik og pædagogiske tekster (2010), Teoretiske tilnærminger til pedagogiske tekster (redigerad tillsammans med Bente Aamotsbakken) (2010), With Gender Awareness: Improving the reading of gender in educational texts and illustrations (2010), De umulige muligheders begreb – læsning og læseren i og af ”pædagogiske tekster” (2008), Walking and wandering in a theoretical scenery – The usefulness of reader-response theories in today’s work with educational texts (tillsammans med Bente Aamotsbakken) (2009), Intersektionalitet – teoretisk inspiration til analyse af minoritetskulturer og identiteter i lærebøger, eksemplificeret ved samerne i en norsk lærebog (2007)