Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Kim Schildkamp

Författare

Kim Schildkamp är huvudlärare vid universitetet i Twente. Hela min karriär har hon intresserat sig för frågor om hur fakta, såsom provresultat och självvärderingar, kan användas för att förbättra undervisningen. Kim Schildkamp disputerade 2007 vid universitetet i Twente inom området självreflektion och självvärdering. Efter min doktorsexamen arbetade hon en tid vid Louisiana State University och forskade inom dataanvändning i amerikanska skolor. Kim Schildkamp är grundare av och projektledare inom projektet Datateam. Projektet inleddes med en liten pilotstudie och metoden används nu inom skolor i hela Nederländerna. Dessutom har hon de senaste åren varit delaktig i olika forskningsprojekt på temat data både inom landet och utomlands. Ett av projekten är ett forskningsprojekt inom EU som är inriktat på dataanvändning i Nederländerna, England, Tyskland, Polen och Litauen. Vidare sitter Kim Schildkamp med i styrelsen för International Congress for School Effectiveness and School Improvement (ICSEI) och är grundare av och ordförande i ICSEI data use network. Det är väldigt roligt att se hur något som till en början var så litet nu hela tiden växer Kim Schildkamp tycker det är fantastiskt att se att datateam®metoden med framgång används i allt fler skolor.

Kim Schildkamp är huvudlärare vid universitetet i Twente. Hela min karriär har hon intresserat sig för frågor om hur fakta, såsom provresultat och självvärderingar, kan användas för att förbättra undervisningen. Kim Schildkamp disputerade 2007 vid universitetet i Twente inom området självreflektion och självvärdering. Efter min doktorsexamen arbetade hon en tid vid Louisiana State University och forskade inom dataanvändning i amerikanska skolor. Kim Schildkamp är grundare av och projektledare inom projektet Datateam. Projektet inleddes med en liten pilotstudie och metoden används nu inom skolor i hela Nederländerna. Dessutom har hon de senaste åren varit delaktig i olika forskningsprojekt på temat data både inom landet och utomlands. Ett av projekten är ett forskningsprojekt inom EU som är inriktat på dataanvändning i Nederländerna, England, Tyskland, Polen och Litauen. Vidare sitter Kim Schildkamp med i styrelsen för International Congress for School Effectiveness and School Improvement (ICSEI) och är grundare av och ordförande i ICSEI data use network. Det är väldigt roligt att se hur något som till en början var så litet nu hela tiden växer Kim Schildkamp tycker det är fantastiskt att se att datateam®metoden med framgång används i allt fler skolor.