Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Hanadie Leusink

Författare

Hanadie Leusink arbetar som handledare inom projektet Datateam. Inom ramen för denna roll handleder Hanadie Leusink tio skolor som tillhör Stichting Carmelcollege, en samarbetspartner till universitetet i Twente. Som processhandledare hjälper hon analysgrupperna att följa åttastegsplanen, med målet att göra undervisningen (ännu) bättre för eleverna. Hennes bakgrund finns inom området förvaltning. År 2008 mottog hon sin master i Public Safety Governance vid universitetet i Twente, och under studietiden har hon fått kunskap om en mängd olika aspekter som rör policyutformning och policymodeller. Denna kunskap har hon sedan anpassat i min fortsatta undervisning. I rollen som handledare inom kvalitetsarbete, för ett institut inom den högre utbildningen, har Hanadie Leusink även fått ytterligare erfarenheter inom undervisningens område. Något som stärkt uppfattningen vad gäller vikten av att arbeta med stöd av data och forskning inom undervisning.Hanadie Leusink ser arbetet med datateam®metoden som ett medel för att introducera dataanvändande och forskning i skolan. Det är väldigt roligt att vinna nya insikter tillsammans med lärare och skolledare och att hitta lösningar ihop. För Hanadie Leusink handlar det om att hjälpa människor med sin kunskap och sina erfarenheter samt att stötta dem i arbetet att förbättra kvaliteten i undervisningen.

Hanadie Leusink arbetar som handledare inom projektet Datateam. Inom ramen för denna roll handleder Hanadie Leusink tio skolor som tillhör Stichting Carmelcollege, en samarbetspartner till universitetet i Twente. Som processhandledare hjälper hon analysgrupperna att följa åttastegsplanen, med målet att göra undervisningen (ännu) bättre för eleverna. Hennes bakgrund finns inom området förvaltning. År 2008 mottog hon sin master i Public Safety Governance vid universitetet i Twente, och under studietiden har hon fått kunskap om en mängd olika aspekter som rör policyutformning och policymodeller. Denna kunskap har hon sedan anpassat i min fortsatta undervisning. I rollen som handledare inom kvalitetsarbete, för ett institut inom den högre utbildningen, har Hanadie Leusink även fått ytterligare erfarenheter inom undervisningens område. Något som stärkt uppfattningen vad gäller vikten av att arbeta med stöd av data och forskning inom undervisning.Hanadie Leusink ser arbetet med datateam®metoden som ett medel för att introducera dataanvändande och forskning i skolan. Det är väldigt roligt att vinna nya insikter tillsammans med lärare och skolledare och att hitta lösningar ihop. För Hanadie Leusink handlar det om att hjälpa människor med sin kunskap och sina erfarenheter samt att stötta dem i arbetet att förbättra kvaliteten i undervisningen.