Organisationer
Innehållsförteckning
Information
- Författare:
- Chris Grey
- Översättare:
- Anna Holmqvist
- Språk:
- Svenska
- ISBN:
- 9789144051734
- Utgivningsår:
- 2009
- Artikelnummer:
- 33184-01
- Upplaga:
- Första
- Sidantal:
- 259
Det verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
På torsdag 13/11 och fredag 14/11 görs inga utleveranser, på grund av inventering. Du kan beställa som vanligt från oss, men produkterna skickas inte förrän på måndag 17/11 när leveranserna kommer igång igen.
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Det här är boken som landets alla ekonomistudenter väntat på. Den är skriven på ett ledigt och lättillgängligt språk, kastar redan på första sidan in läsarna i en brännande diskussion om de klassiska och samtida idéerna kring organisationer och organisationsstyrning och rör sig smidigt från Weber till postbyråkrati, från scientific management till förändringsledning. Den visar att vi, för att förstå dessa idéer måste ställa oss fundamentala frågor om vad det innebär att vara människa och om det moderna samhällets beskaffenhet. Chris Greys bok erbjuder ett motgift mot företagsekonomins tråkiga grundböcker och ger en god grund att stå på för alla studenter som läser kurser i management och organisation. Den avslöjar handelshögskolornas verkliga syfte, utmanar dina invanda tankemönster och hjälper dig att spetsa tentan.
Chris Grey är professor i organisationsteori vid Warwick Business School, University of Warwick. Han var tidigare professor i organisationsteori på...
För att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.