Key Account Management

Skickas följande arbetsdag

569 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder. Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utve...

Information

Författare:

Peter Cheverton

Översättare:

Fredrik Vrang

ISBN:

9789144112404

Utgivningsår:

2004

Revisionsår:

2017

Artikelnummer:

33033-05

Upplaga:

Femte

Sidantal:

416

Författare

Peter Cheverton

Peter Cheverton driver ett internationellt konsultföretag, praktiserar och föreläser om key account management i över 30 länder. Han har skrivit et...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer