
Business Model Generation
306 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144091525Utgivningsår:
2012Revisionsår:
2013Artikelnummer:
35660-02Upplaga:
AndraSidantal:
282Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltexkl moms
exkl moms
Business Model Generation är en praktisk, inspirerande handbok för alla som vill förbättra en affärsmodell – eller utforma en ny. Förändra ditt sätt att tänka kring affärsmodeller I Business Model Generation får du lära dig effektiva och praktiska innovationstekniker som används av framgångsrika företag världen över. Du får lära dig hur man på ett systematiskt sätt förstår, utformar och implementerar en ny affärsmodell – eller analyserar och moderniserar en gammal. 470 Affärsstrategier har m...
Business Model Generation är en praktisk, inspirerande handbok för alla som vill förbättra en affärsmodell – eller utforma en ny. Förändra ditt sätt att tänka kring affärsmodeller I Business Model Generation får du lära dig effektiva och praktiska innovationstekniker som används av framgångsrika företag världen över. Du får lära dig hur man på ett systematiskt sätt förstår, utformar och implementerar en ny affärsmodell – eller analyserar och moderniserar en gammal. 470 Affärsstrategier har medverkat Business Model Generation gör precis vad den säger. Boken har skrivits gemensamt av 470 praktiker från 45 länder och har finansierats och producerats utan stöd från den traditionella förlagsbranschen. Den har en starkt integrerad, visuell och platt design, vilket gör att man kan tillämpa den direkt i det dagliga arbetet. Utformad för nytänkare Business Model Generation har skrivits för människor som är beredda att överge föråldrade sätt att tänka och i stället tillägna sig nya, innovativa modeller för värde-skapande: chefer, konsulter, entreprenörer – och ledare i alla organisationer.
ISBN:
9789144091525Utgivningsår:
2012Revisionsår:
2013Artikelnummer:
35660-02Upplaga:
AndraSidantal:
282Förläggare Kurslitteratur och Kompetensutveckling Företagsekonomi och metod
046-31 21 66 ola.hakansson@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Kurslitteratur och Kompetensutveckling
046-31 22 02 aude.plathner@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer