Varukorg
Varukorgen är tom!
Varukorgen inkl. moms 0 kr
Elektronisk distribution
Frakt inkl. moms 0 kr
Varav moms (6 %) 0 kr
Varav moms (25 %) 0 kr
Öresutjämning 0 kr
Att betala inkl. moms 0 kr

MGY
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det nya läromedlet MGY.
Här presenteras klassiska och aktuella teorier och metoder med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.
Digitalt läromedel och bok i smarta paket
MGY består av två separata elevpaket: MGY Fakta och MGY Övningar. För att skapa de bästa förutsättningarna för ett varierat lärande ingår både det digitala läromedlet och den tryckta elevboken i MGYs elevpaket. Paketets delar samverkar så att eleven kan använda rätt verktyg till respektive moment.
Med MGYs elevpaket kan du som lärare känna dig trygg i att dina elever har allt de behöver för att nå kursmålen.
Klicka på respektive titel här nedanför för att läsa mer och beställa provex.

MGY - Faktabok
I faktaboken presenteras klassiska och aktuella teorier och metoder med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.
Elevpaketet består av ett digitalt läromedel och en tryckt faktabok.

MGY - Övningsbok
I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar.
Elevpaketet består av ett digitalt läromedel och en tryckt faktabok.
MGY


Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...


Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...


Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyra...

Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...


Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...

Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...

Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...

Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyr...

Parment, Anders
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, allt mer krävande konsumenter, tuff konkurrens ... Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden ...