Privatperson Logga in

Evenemang

- från organisering till utvärdering

Skickas följande arbetsdag

285 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Evenemang är spännande, speciella och säregna ekonomiska fenomen som ligger i dvala under större delen av året för att blomma ut under några intensiva dagar. Många har fått erfara att de är svåra att leda, marknadsföra och utvärdera. För att undanröja fallgropar och bidra till bättre evenemang i framtiden och därmed bana vägen till en allt mer professionell evenemangsindustri behövs kunskap. Målet med boken är att förklara evenemang utifrån ett företagsekonomiskt perspektiv med fokus på evene...

Information

ISBN:

9789144053516

Utgivningsår:

2009

Artikelnummer:

33283-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

219

Författare

Tommy D. Andersson

Tommy D. Andersson är professor i företagsekonomi på Handelshögskolan vid Göteborgs universitet. Har intresserat sig för att värdera upplevelser oc...

Mia Larson

Mia Larson är docent och universitetslektor i företagsekonomi vid Lunds universitet, Institutionen för Service management och tjänstevetenskap. Hen...

Lena Mossberg

Lena Mossberg är professor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet och bedriver sedan många år forskning om upplevelser, kundb...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer