Strategisk kommunikation

- en introduktion

Skickas följande arbetsdag

303 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

I en värld som präglas av ständig förändring, oförutsägbarhet och kaos blir förmågan att kunna kommunicera allt viktigare. I den här boken tas ett samlat grepp om det snabbväxande kunskapsområdet strategisk kommunikation, dvs. organisationers medvetna kommunikationsinsatser för att nå sina övergripande mål. Boken gavs ut första gången 2007 och har i denna andra upplaga reviderats och utökats. Bland annat finns två nyskrivna kapitel om kommunikations- och strategiteori samt diskussioner kring ...

Information

ISBN:

9789144077222

Utgivningsår:

2007

Revisionsår:

2013

Artikelnummer:

31871-02

Upplaga:

Andra

Sidantal:

220

Författare

Jesper Falkheimer

Jesper Falkheimer är filosofie doktor och professor i strategisk kommunikation vid Lunds universitet, Campus Helsingborg. Han är också rektor för C...

Mats Heide

Mats Heide är professor i strategisk kommunikation vid Campus Helsingborg, Lunds universitet. Han har ett brett forskningsintresse inom området str...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer