Varukorg
Varukorgen inkl. moms 0 kr
Elektronisk distribution
Frakt inkl. moms 0 kr
Varav moms (6 %) 0 kr
Varav moms (25 %) 0 kr
Öresutjämning 0 kr
Att betala inkl. moms 0 kr

Sara Rosengren
Kapitelförfattare
Sara Rosengren är docent i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm och forskningschef för högskolans Center for Retailing. Hon är också styrelsemedlem i European Advertising Academy. Saras forskning om marknadskommunikation har rönt internationell uppmärksamhet med artiklar publicerade i flera av marknadsföringsvärldens tyngsta forskningstidskrifter. Sara älskar att se teorier omsatta i praktiska kommunikationslösningar. Hon är en driven föreläsare och mycket uppskattad för sina krönikor och analyser i branschpress. Tillsammans med Henrik Sjödin har hon även skrivit boken Reklamförståelse och förnyelse – om marknadskommunikation i förändring.
Sara Rosengren är docent i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm och forskningschef för högskolans Center for Retailing. Hon är också styrelsemedlem i European Advertising Academy. Saras forskning om marknadskommunikation har rönt internationell uppmärksamhet med artiklar publicerade i flera av marknadsföringsvärldens tyngsta forskningstidskrifter. Sara älskar att se teorier omsatta i praktiska kommunikationslösningar. Hon är en driven föreläsare och mycket uppskattad för sina krönikor och analyser i branschpress. Tillsammans med Henrik Sjödin har hon även skrivit boken Reklamförståelse och förnyelse – om marknadskommunikation i förändring.