Marknadsföring (e-bok)

- så mycket mer än reklam

Du kan tyvärr inte köpa e-böcker via studentlitteratur.se. Beställ din e-bok genom att klicka på någon av våra återförsäljare.

Läs mer Stäng

Marknadsföring förknippas av många – och förväxlas ibland – med reklam. Men marknadsföring består av så mycket mer och i denna bok illustreras ämnets omfång och aspektrikedom. Först diskuteras marknadsföring i relation till övergripande trender, såsom teknisk och digital utveckling, samt frågor relaterade till internationalisering. I den andra delen står kunden/konsumenten i fokus. Nya såväl som traditionella sätt att konsumera berörs, liksom innebörden av själva konsumtionsbegreppet. Den avs...

Information

ISBN:

9789144119465

Utgivningsår:

2013

Artikelnummer:

35700-EB01

Upplaga:

Första

Författare

Cecilia Pahlberg

Cecilia Pahlberg är professor vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet och forskar och undervisar inom områdena Marknadsföring och...

Anna Bengtson

Anna Bengtson är professor vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet och forskar och undervisar inom områdena Marknadsföring och In...

Jukka Hohenthal

Jukka Hohenthal är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområ...

Leon Caesarius

Leon Caesarius är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområdet.

Susanne Åberg

Susanne Åberg är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområdet.

Ann-Kristin Lindberg

Ann-Kristin Lindberg är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföring...

Aswo Safari

Aswo Safari är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområdet.

Jimmie Röndell

Jimmie Röndell är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområdet.

Amjad Hadjikhani

Amjad Hadjikhani är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsomr...

Firouze Pourmand Hilmersson

Firouze Pourmand Hilmersson är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknad...

Oscar Persson Ridell

Oscar Persson Ridell är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföring...

Mikael Gidhagen

Mikael Gidhagen är lektor i företagsekonomi vid företagsekonomiska institutionen vid Uppsala universitet. Hans forskning fokuseras framför allt på ...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer