Marknadsföring

Vetenskap och praktik

Skickas följande arbetsdag

544 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Marknadsföring har alltid spelat en stor roll i samhället. Men spelplanen har förändrats och i dag har marknadsföring fått en delvis ny innebörd. Det har tillkommit nya dimensioner, såsom ekologisk och social hållbarhet, som företag måste förhålla sig till. Den här boken innehåller inte bara grund­stenarna i ämnet, utan även nya teorier och handfasta verktyg. Resonemangen förklaras och fördjupas genomgående med exempel och praktikfall. Boken genomsyras av kritisk analys. Författarna poängter...

Författare

Per Frankelius

Per Frankelius är docent vid Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling (IEI) på Linköpings universitet. Han är medlem i Royal Economic...

Charlotte Norrman

Charlotte Norrman är ekonomie doktor och universitetslektor i industriell organisation vid Linköpings universitet. Hon undervisar i entreprenörskap...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Christina Öberg

Christina Öberg är professor i företagsekonomi vid Örebro Universitet. Hon har en bakgrund från näringslivet där hon har arbetat i ledande ekonomib...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer