Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Kort om marknadsföring

Skickas följande arbetsdag

Kort om marknadsföring

Den här boken finns tillgänglig som e-bok på Studora.

På Studora kan du köpa tidsbegränsad åtkomst till denna och många andra e-böcker. Du får tillgång direkt och kan även ta del av tjänstens smarta studieverktyg.

Valt format

Marknadsföring har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden. Digitalisering, nya affärsmodeller och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse. Kort om marknadsföring ger en genomgång av etablerade teorier, modeller och begrepp illustrerat med aktuella exempel och case.Detta kopplas till fördjupningar i hållbarhet, platsmarknadsföring, employer branding och marknadskommunikation.I Kort...

Marknadsföring har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden. Digitalisering, nya affärsmodeller och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse. Kort om marknadsföring ger en genomgång av etablerade teorier, modeller och begrepp illustrerat med aktuella exempel och case.Detta kopplas till fördjupningar i hållbarhet, platsmarknadsföring, employer branding och marknadskommunikation.I Kort om marknadsföring ges rikligt med exempel från de allt fler sammanhang där marknadsföring tillämpas: offentlig verksamhet, civilsamhället och politiska partier. Exemplen visar hur marknads­-föring skapar kundvärde och bidrar till lönsamhet.

Information

Författare:
Anders Parment
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144154299
Utgivningsår:
2015
Revisionsår:
2021
Artikelnummer:
38981-02
Upplaga:
Andra
Sidantal:
374

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

 ;

Marknadsföring har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden. Digitalisering, nya affärsmodeller och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse. Kort om marknadsföring ger en genomgång av etablerade teorier, modeller och begrepp illustrerat med aktuella exempel och case.Detta kopplas till fördjupningar i hållbarhet, platsmarknadsföring, employer branding och marknadskommunikation.I Kort...

Marknadsföring har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden. Digitalisering, nya affärsmodeller och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse. Kort om marknadsföring ger en genomgång av etablerade teorier, modeller och begrepp illustrerat med aktuella exempel och case.Detta kopplas till fördjupningar i hållbarhet, platsmarknadsföring, employer branding och marknadskommunikation.I Kort om marknadsföring ges rikligt med exempel från de allt fler sammanhang där marknadsföring tillämpas: offentlig verksamhet, civilsamhället och politiska partier. Exemplen visar hur marknads­-föring skapar kundvärde och bidrar till lönsamhet.

Information

Författare:
Anders Parment
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144164632
Utgivningsår:
2015
Revisionsår:
2021
Artikelnummer:
38981-SB02
Upplaga:
Andra

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

 ;