Privatperson Logga in

Consumer Behavior

Classical and Contemporary perspectives

Skickas följande arbetsdag

423 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Consumer Behavior: Classical and Contemporary Perspectives provides a basic understanding of the subject of consumer behavior. A better understanding in terms of why and how people consume is particularly relevant in today’s society since consumption has become an increasingly important part of people’s lives. This book differs from most previous textbooks by describing the subject of consumer behavior based on two comprehensive theoretical fields: theories concerning consumer psychology and ...

Information

Översättare:

Rikard Ehnsiö

Språk:

Engelska

ISBN:

9789144116815

Utgivningsår:

2017

Artikelnummer:

39437-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

310

Författare

Karin M. Ekström

Karin M. Ekström är professor i företagsekonomi vid Högskolan i Borås där hon leder forskargruppen Sustainable Consumption Research Group.Karin M. ...

Mikael Ottosson

Mikael Ottosson är fil.dr och universitetslektor i företagsekonomi vid Linköpings universitet. Hans forskningsintressen är hållbar konsumtion och h...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer