
Branding YOU
How to Market Yourself in a Competitive World
269 kr
exkl moms
Information
Språk:
EngelskaISBN:
9789144092720Utgivningsår:
2017Artikelnummer:
37761-01Upplaga:
FörstaSidantal:
200Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltHow to Market Yourself in a Competitive World
exkl moms
exkl moms
Are you about to graduate from university or high school? Are you currently unemployed or underemployed? Branding YOUis a voyage of self-discovery that starts with discussing some of the basics of what we know about branding and marketing and turning these ideas on to you, as though YOU are the brand. The book evolves into allowing you to learn how to properly prepare for job interviews and promote your personal brand for these opportunities. A unique feature of this book is that it is built...
Are you about to graduate from university or high school? Are you currently unemployed or underemployed? Branding YOUis a voyage of self-discovery that starts with discussing some of the basics of what we know about branding and marketing and turning these ideas on to you, as though YOU are the brand. The book evolves into allowing you to learn how to properly prepare for job interviews and promote your personal brand for these opportunities. A unique feature of this book is that it is built on the idea that as you read, you will also work. This book is two parts inspiration to one part perspiration. Within and primarily at the end of most of the chapters are a series of exercises that will help you think about, further prepare, and continually improve your personal brand. Simply put, by reading and working with the exercises, you will be better prepared to meet the challenges that await a brand called YOU.
Språk:
EngelskaISBN:
9789144092720Utgivningsår:
2017Artikelnummer:
37761-01Upplaga:
FörstaSidantal:
200Förläggare Lärarutbildning och skolutveckling Pedagogik och skolledning
046-31 21 21 susanne.lundholm@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Lärarutbildning och skolutveckling
046-31 22 57 lisbeth.linder@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer