Logga in

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Lojalitet på riktigt

Skickas följande arbetsdag

Lojalitet på riktigt

Den här boken finns tillgänglig som e-bok på Studora.

På Studora kan du köpa tidsbegränsad åtkomst till denna och många andra e-böcker. Du får tillgång direkt och kan även ta del av tjänstens smarta studieverktyg.

Valt format

På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet? Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande...

På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet? Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten. ”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.” Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB ”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.” Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB

Information

Författare:
Margareta Boström Malin Sundström
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144135052
Utgivningsår:
2022
Artikelnummer:
40570-01
Upplaga:
Första
Sidantal:
200

Författare

Malin Sundström

Malin Sundström är docent på Malmöuniversitet och forskar om marknadsföring, köpbeteende och detaljhandelns utveckling. Hennes specialintresse är e...

 ;

På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet? Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande...

På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet? Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten. ”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.” Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB ”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.” Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB

Information

Författare:
Margareta Boström Malin Sundström
Språk:
Svenska
ISBN:
9789144164656
Utgivningsår:
2022
Artikelnummer:
40570-SB01
Upplaga:
Första

Författare

Malin Sundström

Malin Sundström är docent på Malmöuniversitet och forskar om marknadsföring, köpbeteende och detaljhandelns utveckling. Hennes specialintresse är e...

 ;