
Marknadsföring, människor och interaktion
297 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144110042Utgivningsår:
2013Revisionsår:
2016Artikelnummer:
37726-02Upplaga:
AndraSidantal:
160Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltexkl moms
exkl moms
Marketing management är det mest inflytelserika perspektivet inom marknadsföring i dag. Perspektivet har fått stor spridning inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Men vad händer egentligen om man tar hänsyn till människan och hennes sociala liv, det vill säga interaktioner, relationer och tolkningar av symboler? Syftet med denna bok är att, som en respons på denna fråga, undersöka vad en interaktionistisk och relationell förståelse av marknadsföring kan innebära för hur vi ser på markna...
Marketing management är det mest inflytelserika perspektivet inom marknadsföring i dag. Perspektivet har fått stor spridning inom såväl näringsliv som offentlig sektor. Men vad händer egentligen om man tar hänsyn till människan och hennes sociala liv, det vill säga interaktioner, relationer och tolkningar av symboler? Syftet med denna bok är att, som en respons på denna fråga, undersöka vad en interaktionistisk och relationell förståelse av marknadsföring kan innebära för hur vi ser på marknadsföringsaktiviteter av olika slag. I boken analyseras sex grundläggande marknadsföringsbegrepp utifrån ett interaktionistiskt perspektiv: marknad, konsument, produkt/varumärke, pris/värde, plats och reklam.
ISBN:
9789144110042Utgivningsår:
2013Revisionsår:
2016Artikelnummer:
37726-02Upplaga:
AndraSidantal:
160Förläggare Kurslitteratur och Kompetensutveckling Företagsekonomi och metod
046-31 21 66 ola.hakansson@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Kurslitteratur och Kompetensutveckling
046-31 22 02 aude.plathner@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer