Privatperson Logga in

Marketing & Sustainability

Why and how sustainability is changing current marketing practices

Skickas följande arbetsdag

299 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

This book aims to equip business students and marketing practitioners with a thorough understanding of sustainability issues. It uses contemporary cases and useful conceptualizations from recent research to provide a toolbox that help the reader understand how to deliver value to today’s consumers, while considering the well-being of future generations. Marketing & Sustainability raises important questions concerning the impact of (over)consumption, production, distribution, and communicatio...

Information

Illustratör:

Jonny Hallberg

Språk:

Engelska

ISBN:

9789144139869

Utgivningsår:

2020

Artikelnummer:

43114-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

272

Författare

Hugo Guyader

Hugo Guyader is a senior lecturer at Linköping University, Sweden. He has published several academic papers in marketing journals. His current rese...

Mikael Ottosson

Mikael Ottosson är fil.dr och universitetslektor i företagsekonomi vid Linköpings universitet. Hans forskningsintressen är hållbar konsumtion och h...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer