Konsumentbeteende

Klassiska & samtida perspektiv

Skickas följande arbetsdag

448 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

I Konsumentbeteende – klassiska och samtida perspektiv ges en grundläggande förståelse för ämnet konsumentbeteende. Kunskap om varför och på vilket sätt människor konsumerar är av intresse för flertalet samhällsaktörer, i synnerhet som konsumtion kommit att bli en allt viktigare del av människors liv. Boken skiljer sig från flertalet läroböcker genom att konsumentbeteendeämnet beskrivs utifrån två övergripande teoretiska fält: teorier om konsumentens psykologi och beslut samt teorier om konsu...

Författare

Karin M. Ekström

Karin M. Ekström är professor i företagsekonomi vid Högskolan i Borås där hon leder forskargruppen Sustainable Consumption Research Group.Karin M. ...

Mikael Ottosson

Mikael Ottosson är fil.dr och universitetslektor i företagsekonomi vid Linköpings universitet. Hans forskningsintressen är hållbar konsumtion och h...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer