Professionell marknadsföring

Skickas följande arbetsdag

487 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads­föringens roll i företag och samhälle, samt marknads­föringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsume...

Professionell marknadsföring skiljer sig från flertalet böcker inom ämnet genom att den behandlar både konsumentmarknadsföring och marknadsföring mot företag samt hur man marknadsför varor respektive tjänster. I denna aktuella, engagerande och pedagogiska lärobok behandlas de flesta områdena inom marknadsföring.

Information

ISBN:

9789144116778

Utgivningsår:

1996

Revisionsår:

2019

Artikelnummer:

4764-04

Upplaga:

Fjärde

Sidantal:

608

Författare

Björn Axelsson

Björn Axelsson är professor emeritus i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm. Han har lång erfarenhet som lärare, forskare och konsult in...

Henrik Agndal

Henrik Agndal är professor vid Handelshögskolan i Göteborg. Hans huvudsakliga intressen är marknadsföring, ekonomistyrning, inköp och international...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer