Privatperson Logga in

Employer Branding

så bygger arbetsgivare starka varumärken

Skickas följande arbetsdag

308 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Hur gör man för att bli en attraktiv arbetsgivare, med ett varumärke som människor vill leva och utveckla? Hur gör man det på en spelplan som kräver helt nya beteenden och kommunikationsstrategier av dig som arbetsgivare? Den här boken ger dig nya insikter om vad smarta arbetsgivare gör för att attrahera, behålla och tända glöden hos de människor som bygger kundupplevelsen och organisationens framgång. Följ med på en resa in i det nya employer branding-landskapet. Se hur arbetsgivare använder...

Information

Språk:

Svenska (special)

ISBN:

9789144109077

Utgivningsår:

2017

Artikelnummer:

39004-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

184

Författare

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Anna Dyhre

Anna Dyhre är senior advisor på Coreworkers – en av Sveriges första renodlade employer branding-byråer – samt föreläsare och rådgivare inom employe...

Rony Lutz

Hieronymus Rony Lutz är senior copywriter och employer branding-strateg på Universum Global. Han är medgrundare av Coreworkers och prisbelönt för u...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer