

MGY Paket Fakta och Övningar
Marknadsföring för gymnasiet
557 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144124568Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39855-01Upplaga:
FörstaDigital produkt
Giltighetstid från aktivering:
4 årLicensinformation:
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltMarknadsföring för gymnasiet
exkl moms
exkl moms
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I detta paket ingår elevpaketen till MGY Fakta och MGY Övningar. Bägge elevpaketen består av ett digitalt läromedel och en tryckt bok. Digitala läromedel Den interaktiv...
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I detta paket ingår elevpaketen till MGY Fakta och MGY Övningar. Bägge elevpaketen består av ett digitalt läromedel och en tryckt bok. Digitala läromedel Den interaktiva faktaboken och övningsboken är bägge inlästa med autentiskt tal och textföljning. I faktaboken ingår dessutom kapitelvisa sammanfattningar och test och i övningsboken stort antal interaktiva uppgifter. Interaktiv version av böckerna, inlästa med autentiskt tal och textföljning Kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar Interaktiva uppgifter och test Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och i mobil I de digitala läromedlen kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Faktas digitala läromedel aktiveras med koden som finns i elevboken. Koden är aktiv i fyra år och kan ärvas mellan elever. MGY Övningars digitala läromedel aktiveras också med koden som finns i elevboken. Koden är aktiv i fyra år. Faktabok och övningsbok Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras MGY Fakta med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar.
Författare:
Anders ParmentISBN:
9789144124568Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39855-01Upplaga:
FörstaDigital produkt
Giltighetstid från aktivering:
4 årLicensinformation:
Läromedelsutvecklare Läromedel och lättläst Samhällskunskap/SFI Gy
046-31 21 78 malin.kagerman-hansen@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Läromedel och lättläst
046-31 22 64 ylva.stromberg@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer