

MGY Lärarmaterial - Digitalt + Tryckt
1 195 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144112107Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39205-01Upplaga:
FörstaSidantal:
200Digital produkt
Giltighetstid från aktivering:
Tills vidareLicensinformation:
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltexkl moms
exkl moms
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. LÄRARPAKET Lärarpaketet till MGY – marknadsföring för gymnasiet består av digitala resurser och en tryckt lärarhandledning. De digitala resurserna nås ...
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. LÄRARPAKET Lärarpaketet till MGY – marknadsföring för gymnasiet består av digitala resurser och en tryckt lärarhandledning. De digitala resurserna nås via aktiveringskoder som finns i den tryckta lärarhandledningen. Tre koder ingår i varje lärarhandledning, så att tre lärare kan ha tillgång till allt innehåll i digitalt format samt elevernas digitala läromedel. I den tryckta lärarhandledningen ingår bl.a. kommentarer och stöd för bedömning. Du får även tillgång till elevens digitala läromedel samt andra digitala resurser, bl.a. färdiga Powerpoint-presentationer och provuppgifter med facit, som du enkelt kan använda i din undervisning. Allt för att underlätta din planering och frigöra tid som du istället kan lägga på dina elever.
Författare:
Anders ParmentISBN:
9789144112107Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39205-01Upplaga:
FörstaSidantal:
200Digital produkt
Giltighetstid från aktivering:
Tills vidareLicensinformation:
Läromedelsutvecklare Läromedel och lättläst Samhällskunskap/SFI Gy
046-31 21 78 malin.kagerman-hansen@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Läromedel och lättläst
046-31 22 64 ylva.stromberg@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer